הפתרון לשיפור הקשב נמצא ממש מול העיניים שלכם – כתבה ב-Mako

בכתבה שפורסמה ב15/8/2024 במגזין Mako, ד"ר שרון צחורי, מומחית להפרעות קשב וריכוז, מתייחסת לנושא ADHD ומציגה פתרון חדשני לשיפור הקשב. הפרעת קשב וריכוז היא ליקוי מוחי נוירו-התפתחותי המשפיע על כ-5%-10% מאוכלוסיית העולם, ובישראל אף על כחמישית מהאוכלוסייה.

ד"ר צחורי מדגישה את חשיבות האבחון המוקדם של ADHD, בשל השלכותיו המשמעותיות על החיים – מקשיים בלימודים ועד לבעיות חברתיות וזוגיות. היא מסבירה כי האבחון נעשה על פי קשת של סימפטומים, כאשר ההפרעה משפיעה בשני מוקדים בחיים לפחות.

הכתבה מציגה, לצד הטיפולים המסורתיים, פיתוח ישראלי חדשני בשם SPARKLES. זהו פתרון טכנולוגי המשתמש בגירויים חזותיים על גבי עדשות משקפיים, המותאמים אישית לכל מטופל.  SPARKLES, שקיבלו את אישור משרד הבריאות בישראל ואישור מכירה באירופה, פועלים דרך מנגנון העוררות ומיועדים לשפר את התפקוד של הסובלים מהפרעת קשב וריכוז מגיל 7 ומעלה. על פי מחקר של החברה, מעל 80% מהנבדקים דיווחו על שיפור בתפקוד. ד"ר צחורי מתייחסת לפתרון זה כאפשרות חדשנית שכדאי לבחון.

הכתבה מספקת מידע מקיף על האתגרים הקשורים ב-ADHD ומציגה את SPARKLES כפתרון אפשרי.

לקריאה מעמיקה יותר על הנושא, כולל פרטים נוספים מד"ר צחורי והסברים מפורטים על הטכנולוגיה החדשנית, מומלץ לקרוא את הכתבה המלאה:

https://www.mako.co.il/special-more_articles/Article-c9a7b0ece705191027.htm

ד"ר שרון צחורי

ד"ר שרון צחורי

רופאת ילדים, מאבחנת ומטפלת ADHD עם ניסיון של 25 שנה,
בעלת מרפאת קשב וריכוז Balance, בגני תקווה

אודות
מרפאה לטיפול ואבחון הפרעות קשב וריכוז, קרית אונו - באלנס - Balance, לוגו

מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם בטופס ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם

פוסטים אחרונים

מהתקשורת

ראיון עם ד"ר צחורי - רדיו 102FM

אהבה לADHD - שיחה עם מיכל צפיר

ראיון עם ד"ר צחורי - רדיו 103FM

הכי טוב של כולנו עם ADHD - שיחה עם מעיין אדם

רשתות חברתיות